.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مخالفان احياي نساجي مازندران بركنار ميشوند
طرح بازسازي و احياء صنعت نساجي مازندران كه سنگ بناي آن از مجلس پنجم با اختصاص 300 ميليون دلار ارز به صورت فاينانس با خريد ماشين آلات مدرن آغاز شده بود بدليل ناكارآمدي مديران گذشته به مدت 10 سال مسكوت مانده بود كه با روي كار آمدن دولت ...
مخالفان احياي نساجي مازندران بركنار ميشوند

سهامداران و مديراني كه مانع اجرايي شدن مصوبه سفر دولت در تحقق احياء نساجي مازندران شوند بركنار خواهند شد.
عزت الله اكبري نماينده مردم قائم شهر، سوادكوه و جويبار و رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي، عملي شدن مصوبات سفر دولت نهم را از پيگيري هاي جدي مجلس دانست و با اشاره به عزم جدي كميسيون صنايع و معادن در كمك به دولت جهت تحقق مصوبات صنعتي سفرهاي دكتر احمدي نژاد به استانها گفت: با همكاري و افزايش سرمايه سهامداران و همراهي و تلاش مضاعف مديران، صنعت نساجي در مازندران احياء خواهد شد.

وي افزود: طرح بازسازي و احياء صنعت نساجي مازندران كه سنگ بناي آن از مجلس پنجم با اختصاص 300 ميليون دلار ارز به صورت فاينانس با خريد ماشين آلات مدرن آغاز شده بود بدليل ناكارآمدي مديران گذشته به مدت 10 سال مسكوت مانده بود كه با روي كار آمدن دولت احمدي نژاد اين طرح بعنوان مصوبه سفر مطرح و پيگيري شده است.

دكتر اكبري گفت: در احياء صنعت نساجي مازندران 12 كارخانه نساجي پيش بيني شده كه با توجه به فعاليت 3 واحد موجود تعداد 9 كارخانه ديگر بايستي در مكان تجميع شركت نساجي مازندران در جاده نظامي قائم شهر تاسيس شود.

رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس همچنين مخالفان و كارشكنان توسعه و احياء صنعت نساجي را متصل و مرتبط با باندها و سودجويان قاچاق پارچه خارجي به داخل كشور معرفي كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اصغر 3 مهر 1387
آقا ما نفهمیدیم. قراره "نساجي مازندران" احیا بشه یا" نساجي تلار" که آقای اکبری و برو بچ سهامدارشند؟
يك كشوروند 4 مهر 1387
به نام مردم به كام من !
نا شناس 4 مهر 1387
جناب آقای دکتر اکبری : ما صمیمانه از زحمات و پیگیریهای مجدانه شما در احیای صنعت عظیم نساجی مازندران در قائم شهر حمایت کرده و می کنیم و قدردان زحمات شبانه روزی شما هستیم.خدا را قسم می دهم به حرمت این ماه عزیز و به حق پنج تن آل عبا هر گونه موانع پیش روی تحقق این امر خداپسندانه که رضایت فراوان خلق خدا را هم بدنبال دارد را از میان بردارد موانعی که ما هم بخوبی می دانیم بعضا توسط کسانی که آخرت خود را به این دنیای فانی فروخته اند بوجود می آید ولی بدانید که دعای خیر هزاران نفر بدرقه راهتان می باشد و به امید و لطف خدا دنیا طلبان حرام خوار هرگز نخواهند توانست در برابر خواست و مشیت الهی مقاومت کنند . جناب آقای دکتر اکبری: بعد از امید به خدا و لطف بیکرانش چشم امید ما به شما و دستان پر توانتان دوخته شده تا کار نیمه تمام خود را در زمینه احیای صنعت نساجی مازندران به اتمام برسانید و و از این موهبت خدادادی که نصیبتان شده نهایت استفاده را ببرید و باقیات الصالحات ماندگار از خود به یادگار بگذارید خصوصا از این منصب ریاست بر کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهایت استفاده را در این مورد خاص بفرمایید.زمان بسرعت می گذرد و زمان از دست رفته دوباره برنمی گردد. خدا را بحق محمد و آل محمد قسم می دهم که به شما توفیق دهد تا از حقوق حقه ما به بهترین وجه ممکن دفاع کنید و در این این امر خصوصا و سایر امور موفق و موید باشید.
نا شناس 6 مهر 1387
همه میدونن چه کسی و چرا نساجی را نابود کرد. من واقعا برای همشهری هام متاسفم که چقدر راحت فریب افراد حقه باز را می خورند. آزموده رو آزمودن خطاست ولی ما قائمشهری ها این کار را کردیم. سه سال دیگه به حرف من می رسید.
حمیدرضا سوادکوهی 6 مهر 1387
آقای اکبری شعار دیگ بسه ،مردم خودشان عاقلند لطفا به شعور مردم توهین نکنید نا کار آمدی چندین ساله خودتان را به گردن دیگران نیندازید خودتان در نابودی نساجی بزرگترین سهم را داشتید آقا دیگه بسه!!!!
نا شناس 7 مهر 1387
به همه عزیزانی که در جهت سازندگی ایران اسلامی فعالیت میکنند خدا قوت گفته برای همه آرزوی توفیق داریم به امید شوکوفایی مجدد صنعت نساجی در قائم شهر
محمد 9 مهر 1387
یکی به این آقای اکبری بگه شما این نساجی ها رو هر چه قدرم احیا کنید و 12 کارخانه که خوبه اگه 120 کارخانه هم بزنید هیچ وقت نمیتونید با پارچه های ارزان قیمت و خوب چینی رقابت کنید و کارخانه ها دوباره ورشکست میشن. اون 20 30 سال پیش بود که نساجی مازندارن حرف اول رو میزد. اینقدر این کارخانه ها رو عقب نگه داشتن و نابود کردن که دیگه رقابت با بزرگان این صنعت و قاچاقجی ها عملا غیرممکن... در ضمن اون موقع که این کارخانه های زده شد شرق استان پر از مزارع کشت پنبه بود و کارخانه نساجی رو از نظر مواد اولیه تامین میکردن. اما الان همه مزارع پنبه به گندم تبدیل شده. باید از جاهای دیگه پنبه بیارید و با توجه به قیمت تمام شده هیچ کس نمیاد پارچه های ارزون چینی رو بیخیال شه محصولات نساجی رو بخره. متاسفانه فقط میگن احیا نساجی همین. دیگه جوانب امر رو در نظر نمیگیرن. اینکه مواد اولیه چطور تامین بشه. بازار فروش کجا باشه و .... ختم کلام صنعت نساجی قائم شهر نابود شده ست یعنی نابودش کردن. بهتره برای همیشه فراموشش کنیم و رو بخش های دیگه سرمایه گذاری کنیم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.257 seconds.